Zeszyt 56/2019

Kolegium Analiz Ekonomicznych oświadcza, że wersją pierwotną czasopisma jest wersja papierowa.

Joanna Papińska-Kacperek, Krystyna Polańska

Analiza obecności polskiej administracji lokalnej w mediach społecznościowych

Streszczenie
Celem artykułu jest diagnoza wykorzystania przez administrację lokalną społecznościowego kanału komunikacji. Dokonano przeglądu aktywności w mediach społecznościowych administracji lokalnej w 112 gminach wylosowanych do badań. Każdą z nich poddano obserwacji pod kątem posiadania oficjalnych profili urzędu gminy w mediach społecznościowych i publikowanych tam treści, a także sprawdzono, czy do kampanii wyborczej były wykorzystywane profile urzędów gmin.

***

Analysis of the Polish local administration presence in social media

Abstract
The aim of this article is to diagnose the use of social communication channels by the local administration. The article reviews the activity of the local administration in social media at the municipalities level on the example of a randomly selected group of 112 municipalities. In each case, the fact of having an official profile in social media and the content published there was observed.

Artykuł: PDF

spis treści zeszytu 56

Copyright © Kolegium Analiz Ekonomicznych Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie 2011-2024   ISSN 1232-4671
sie wyburaczylo