Polski | English
|
Issue 56/2019 The CEA states that the primary version is the paper one. Joanna Papińska-Kacperek, Krystyna Polańska Analiza obecności polskiej administracji lokalnej w mediach społecznościowych Streszczenie Celem artykułu jest diagnoza wykorzystania przez administrację lokalną społecznościowego kanału komunikacji. Dokonano przeglądu aktywności w mediach społecznościowych administracji lokalnej w 112 gminach wylosowanych do badań. Każdą z nich poddano obserwacji pod kątem posiadania oficjalnych profili urzędu gminy w mediach społecznościowych i publikowanych tam treści, a także sprawdzono, czy do kampanii wyborczej były wykorzystywane profile urzędów gmin. *** Analysis of the Polish local administration presence in social media Abstract The aim of this article is to diagnose the use of social communication channels by the local administration. The article reviews the activity of the local administration in social media at the municipalities level on the example of a randomly selected group of 112 municipalities. In each case, the fact of having an official profile in social media and the content published there was observed. Article: PDF Table of contents of issue 56 |
Copyright © Kolegium Analiz Ekonomicznych Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie 2011-2024 ISSN 1232-4671 |