Zeszyt 40/2016 
 
Kolegium Analiz Ekonomicznych oświadcza, że wersją pierwotną czasopisma jest wersja papierowa. 
  Spis treści zeszytu 40: 
  Część 1 Uwarunkowania społeczno-gospodarcze, rozwoju społeczeństwa informacyjnego
 
  Część 2 Trendy w zarządzaniu informacją
 
 - Małgorzata Rószkiewicz, Metody predykcji w analitycznym Consumer Relation Management na potrzeby marketingu relacji
  - Michał Goliński, Koncerny branży informacyjnej – wielkość, struktura i rola w gospodarce globalnej na tle 2 tys. największych firm świata
  - Krystyna Polańska, Upowszechnianie się trendów w gospodarce cyfrowej
  - Renata Burchart, Problemy związane z ustalaniem cen transferowych w przedsiębiorstwach powiązanych
  - Karolina Stasiak, System alarmujący o zagrożeniach i szansach przedsiębiorstw na podstawie monitoringu zmian oraz analizy danych webowych i bazodanowych
  - Jędrzej Wieczorkowski, Rola standardów w kontekście oprogramowania wspomagającego zarządzanie
  - Przemysław Polak, Magdalena Jurczyk-Bunkowska, Wykorzystanie metody QFD w procesie określenia wymagań użytkowników portali regionalnych systemów innowacji
  - Joanna Papińska-Kacperek, Aleksander Wassilew, Usługi e-government dla obywateli w wybranych krajach UE
  - Piotr Filipkowski, Technologie agentowe w komputerowym modelowaniu i symulacjach
  - Jerzy Leyk, Role analityka biznesowego – standard ITIL versus BABOK
  - Marcin Lewicki, Robert Romanowski, Społeczne uwarunkowania stosowania metod neuromarketingowych w założeniach ekonomii behawioralnej
  - Halina Tańska, Agnieszka Władzińska, Zróżnicowane aspekty bezpieczeństwa wytwarzanych systemów informatycznych
  - Anna Pamuła, Potencjał analiz Big Data w procesach obsługi odbiorców energii
  - Andrzej Szymkowiak, Anna Scheibe, Komunikacja samorządu terytorialnego ze społeczeństwem za pośrednictwem mediów społecznościowych
  - Beata Gontar, Wzorce zachowań użytkowników stron turystycznych
  - Zbigniew Gontar, Odpowiedzialne badania i innowacje – nowy paradygmat w budowaniu współpracy między nauką i społeczeństwem
  - Małgorzata Grzywińska-Rąpca, Mariola Grzybowska-Brzezińska, Rola Internetu w realizacji działań marketingowych firmy i zdobywaniu nowych segmentów klientów
  - Daria Rybarczyk, Marzanna Skowrońska, Komputerowy system wyborczy a prawo – od realizmu do poprawności
  - Renata Gabryelczyk, Arkadiusz Jurczuk, Marek Pęczkowski, Determinanty wyboru notacji modelowania procesów biznesowych
  - Grażyna Kowalewska, Małgorzata Cygańska, Możliwości zastosowania nowych technologii informatycznych w procesie zarządzania szkołą na przykładzie programu Księgowość Optivum
  
  Część 3 Metody statystyczne w analizie informacji ekonomicznej
 
 - Małgorzata Grzywińska-Rąpca, Analiza wydatków polskich gospodarstw domowych na łączność
  - Małgorzata Kobylińska, Ocena zróżnicowania dostępu do Internetu w krajach Unii Europejskiej w 2014 r.
  - Witold Roman, Zastosowanie hierarchicznej metody aglomeracyjnej do grupowania państw OECD ze względu na efektywność wykorzystania energii
  - Ewa Wędrowska, Karolina Wojciechowska, Zróżnicowanie tworzenia struktury produktu krajowego brutto w Polsce w latach 2000–2013
  - Lesław Markowski, Dolnostronne miary ryzyka a wycena aktywów kapitałowych na przykładzie sektora IT i mediów Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie
  - Antoni Bartnik, Wpływ nowoczesnych technologii informatycznych na konkurencyjność przedsiębiorstw
  - Małgorzata Grzywińska-Rąpca, Mariola Grzybowska-Brzezińska, Determinanty e-zakupów na rynku żywności
  - Monika Kośko, Marta Kwiecień, Joanna Stempińska, Przełącznikowe modele Markowa (MS) – charakterystyka i sposoby zastosowań w badaniach ekonomicznych
  - Anna Rutkowska-Ziarko, Kamila Sobieska, Ryzyko kwantylowe wybranych otwartych akcyjnych funduszy inwestycyjnych
  - Jarosław Oczki, Ewa Wędrowska, Zróżnicowanie struktur zatrudnienia ze względu na płeć w Polsce
  - Filip Edmund Gęstwicki, Skale ekwiwalentności w badaniach dochodów gospodarstw domowych
  
  |